WE ARE VIRTUOSO.

You can add any content in the Side Area, including widgets, links, buttons, social icons, and other elements. Set an additional navigation throughout your site, or embed information that will be available to website visitors regardless of the page they are on.
Follow Us
Back to top
 

Retail

Kobiye Özel

Retail Ofis

RETAIL OFİS’in Özellikleri

 

KOBİ’ler için özel olarak geliştirilen RETAIL OFİS çözümü içerisinde bulunan; Stok Yönetimi, Hizmet Yönetimi (Servis Yönetimi) ve Masraf Yönetimi, Satın alma Yönetimi, Satış Yönetimi, Finans Yönetimi, Mağaza/Market Yönetimi, Promosyon Yönetimi ve Akaryakıt İstasyonu Yönetimi modülleri, perakende sektöründe faaliyet gösteren her KOBİ’nin ihtiyaçlarını eksiksiz olarak karşılıyor.

 

Gelişmiş entegrasyon yeteneklerine sahip RETAIL OFIS, bugüne kadar ayrı yazılımlar ile birbirinden bağımsız olarak gerçekleştirilen tüm perakende operasyonlarını tek bir çatı altında toplayarak firmanızın operasyonel verimini en üst seviyeye çıkartıyor.

RETAIL OFİS Neler Sunuyor?

 

  • Stok Yönetimi
  • Hizmet ve Masraf Yönetimi
  • Satın Alma Yönetimi
  • Satış Yönetimi
  • Finans Yönetimi
  • Karar Destek Sistemi
  • Mağaza/Market Yönetimi
  • Promosyon Yönetimi
  • Akaryakıt İstasyonu Yönetimi

 

Mali onaylı POS ve yeni nesil yazarkasalar (ÖKC) ile mükemmel uyum: RETAIL OFİS, Türkiye genelinde mali onay almış olan hemen tüm POS ve yeni nesil yazarkasalar (ÖKC) ile entegre çalışabilme özelliğine sahip. Marka bağımsız entegrasyon yeteneğiyle RETAIL, teknik altyapısı uygun olan POS cihazları ve PC POS çözümü yardımıyla satışları da anlık olarak takip edebilme imkânı sunuyor. Bu sayede stok, cari ve muhasebe verileri gün sonunu beklenmeden elde edilebiliyor.

 

RETAIL OFİS ile entegre olabilen diğer cihazlar: Sistem terazileri, barkod yazıcı ve okuyucuları, kiosklar, elektronik raf etiket sistemleri vb.

 

Online Satışta e-Dünya: RETAIL OFİS, elektronik platformda, işletmeler arası e-ticaret (B2B) ve firmadan müşteriye yönelik e-ticaret (B2C) her türlü iş yapış biçimini destekleyecek şekilde tasarlandı. Bu sayede nihai müşterilere internet ortamından satış (online satış) yapabilmek için her türlü geliştirme kolayca yapılabiliyor. Şirketler, RETAIL OFİS ile sanal mağazaları arasında iletişim kurabilme, anlık stok bilgisi tutulabilme, ürün bilgisi gönderebilme, sipariş alabilme, satış ve tahsilat işlemlerini takip edebilme şansına kavuşuyor.

 

Kullanıcı Dostu ve Kişiselleştirilebilir Ekranlar: Kullanıcı deneyimi açısından ele alınarak geliştirilen RETAIL OFİS’de klasik menüye ek olarak geliştirilen yeni nesil MetroStyle ekran seçeneği, kullanıcılara sık kullandıkları menüleri kendi masa üstlerinde toplayabilme ve işlemlerini pratik şekilde gerçekleştirebilme olanağı sunuyor. Birden fazla yabancı dili destekleyen ve işlemleri farklı döviz cinsleriyle takip edebilmeye imkân veren RETAIL OFİS, ithalat ve ihracat yapan işletmelere, uluslararası kurallara uygun dokümantasyon hazırlıyor ve dövizle alınıp satılan ürünlerde ya da enflasyonist ekonomi şartlarında alternatif finans kontrolü sağlıyor.

 

Geliştirmeye Açık Bir Platform: Windows otamında geliştirilen RETAIL, kullanıcılarına birçok ayrıcalıklı işlemi kolaylıkla yapabilme esnekliğini sunuyor. MS-SQL açık veri tabanı, kullanıcıların bu platformu özel ihtiyaçlara yönelik olarak geliştirebilmelerine, dış ortamda hazırlanan DLL dosyaları ile haberleşme sağlayabilmelerine olanak tanıyor.

 

Akaryakıt İstasyonlarına Özel Modül: RETAIL OFİS, 7/24 hizmet veren akaryakıt istasyonlarına özel fonksiyonları da barındırıyor. Pompadan istasyon marketine, satın alma süreçlerinden muhasebeye kadar istasyonların tüm operasyonlarının yönetilebildiği Retail, aynı zamanda vardiya hesapları, market otomasyonu, kredi kartlı ve veresiye satışlar gibi özellikler içeriyor.

 

RETAIL OFİS akaryakıt modülü sayesinde iş akışlarınızı; akaryakıt satışları, market satışları, bakım ve servis, satın alma, finans ve muhasebe başlıkları altında kategorilendirmeniz mümkün.